مشاوره خرید

بهترین کارخانه تولید یخ حبه ای

بهترین کارخانه تولید یخ ساز حبه ای

بشر از گذشته تا به امروز دغدغه های بسیاری داشته است یکی از این دغدغه ها نگهداری و جلوگیری از عدم فساپذیری مواد غذایی بوده است. انسان ها بعد از مدتی متوجه شدند می توانند از یخچال های طبیعی یا چشمه های زیرزمینی جهت نگهداری و عدم فساد پذیری مواد غذایی استفاده کنند.اما با پیشرفت تکنولوژی و جوامع کم کم بسیاری از دغدغه های بشر کمتر شد یکی از این پیشرفت ها در زمینه ساخت بهترین کارخانه یخ ساز حبه ای برای مصارف مختلف بود که این اختراع منجر به کاهش زمان برای تولید یخ حبه ای و عمر طولانی موارد مصرفی مختلف شد.کار خانه دستگاه های یخ ساز حبه ای ساخته شده می توانند به صورت اختصاصی یخ حبه ای  مورد نیاز مصرفی را تولید کنند. دستگاه های یخ ساز می توانند یخ های متنوعی همچون: یخ حبه ای،پولکی،پودری، قالبی مناسب و استاندارد را برای تجارت های مختلف تولید کنند. بهترین کارخانه یخ ساز حبه ای

مهم ترین اصل در کارخانه تولید دستگاه یخ حبه ای

کیفیت یکی از اصلی ترین مواردی است که هرمصرف کننده و تولید کننده دنبال آن است.کارخانه یخ ساز حبه ای معتبر اجزای داخلی دستگاه یخ ساز حبه ای را با دقت و کیفیت بالایی می سازند تا عمر آن افزایش پیدا کند و به همین دلیل به عمر دستگاه های یخ ساز حبه ای اضافه می شود. یکی دیگر از از استاندارهایی که کارخانه یخ سازی حبه ای معتبرباید در تولید تجهیزات داخلی در آن به کارببرد، استفاده از مخزن ضد زنگ است. در کنار این مخزن استیل ضد زنگ یک پمپ رسوب نکرده وجود دارد که به کیفیت آن اضافه می کند، دکامایا سعی می کند همه ی این موارد را در ساخت دستگاه یخ ساز به کارببرد.

سه کارخانه یخ ساز حبه ای

همه ی ما می دانیم که بیشتر دستگاه یخ سازهای وارداتی درایران متعلق به ایتالیا هستند اما سه کارخانه یخ ساز حبه ای به نام ITV,NTF و BREMA هستند که به عنوان بهترین کارخانه تولید دستگاه های یخ ساز حبه ای در ایران فعالیت می کنند اما NTF در ایران بیشترین کاربرد را دارد. ان تی اف ایتالیا فرایند انتقال گاز مبرد را برعهده دارد و عملیات خنک سازی را انجام می دهد.

یخ حبه ای

تابه حال به یخ های داخل نوشیدنی های کافی شاپ ها دقت کرده اید که چگونه زیبا و شفاف هستند؟آیا رستوران ها برای تولید یخ های خود از یخچال های خانگی استفاده می کنند؟آیا امکان آن است که یخچال های خانگی یخ های حبه ای کریستالی تولید کنند؟ جواب این سوالات بله است اما تولید یخ در حجم بالا یا انبوه از طریق یخچال های خانگی امکان ندارد. و نیاز به کار خانه یخ ساز حبه ای است که بتوان با آن بیشترین یخ حبه ای را تولید کرد. ویژگی های مهم یخ های حبه ای اشکال مختلف یخ حبه ای تولید شده انواع یخ حبه ای از نظر کارایی قطعات مناسب و استاندارد تشکیل دهنده دستگاه های یخ ساز بهترین کارخانه یخ ساز حبه ای

نکات مهم  یخ ساز های حبه ای

یکی از نکات مهم در کارخانه های یخ ساز حبه ای تولید یخ های استاندارد و شفاف است.دستگاه های یخ ساز حبه ای تولید با عملکرد مناسب خود می توانند یخ های بهداشتی تولید کنند. و به دلیل اینکه پیش از آن که آب در مخزن یخ بزند تسویه می شود و یخ های بلوری با کیفیت بالایی تولید می کند. دستگاه یخ ساز حبه ای یکی از محصولات تولیدی کارخانه کامایا است که قابلیت تولید یخ های خوراکی و صنعتی حبه ای را دارد. دستگاه های یخ ساز تولید شده کارخانه کامایا مانند دستگاه های یخ ساز برندهای متفرقه نیست و به صورت اتوماتیک کار می کند. بهترین کارخانه یخ ساز جبه ای اتوماتیک بودن بهترین ویژگی دستگاه یخ ساز حبه ای یکی از ویژگی هایی دستگاه های یخ ساز حبه ای که باعث رقابت با دیگر کارخانه های تولید یخ حبه ای می شود اتوماتیک بودن آن است به این دلیل که به صورت اتوماتیک فرایند یخ سازی انجام می شود. برای استفاده از دستگاه یخ ساز حبه ای کافی است دستگاه را به برق بزنید و سیستم آبرسانی آن را فعال کنید. پس ازطی کردن فرایند تولید یخ دستگاه پس از اتمام کار بصورت خودکار خاموش می شود و یخ های ساخته شده در مخزن باقی می مانند. محاسبه میزان تولید یخ بهترین کارخانه یخ ساز حبه ای کامایا به طورکلی درروز یخ سازحبه ای دکامایا بین 50 تا 600 کیلوگرم تولید یخ می کند. اگر بدانید در روز چه میزان یخ نیاز دارید می توانید به راحتی تخمین بزنید.

نحوه کارکرد دستگاه های یخ ساز حبه ای

یخ ساز های صنعتی حبه ای آب را توسط فرایند تبرید به انواع یخ های مورد نیاز تبدیل می کنند. در این دستگاه ها یک محفظه قرار داده شده است که وظیفه دارد یخ ها را درون خود نگهداری کند. در زمان تخلیه یخ ها با استفاده از اهرمی که وجود دارد می توان یخ های را خارج کرد. قیمت دستگاه یخ ساز حبه ای چند ویژگی است که در تعیین قیمت یخ ساز حبه ای اثر گذاراست.مانند کیفیت قطعات به کار رفته در دستگاه یخ ساز حبه ای، موتور و کمپورسور، بدنه استیل،ضمانت نامه… انواع یخ ساز حبه ای کارخانه دکامایا سه نوع از بهترین یخ های حبه ای تولید شده توسط دستگاه های کارخانه تولید یخ حبه ای دکامایا عبارتند از: مکعب،پودری، پولکی که هر کدام با استفاده از موارد خاص خود در بخش های کسب و کار شما مورد استفاده قرار می گیرد. 1.یخ ساز صنعتی قالبی که قالب یخ هایی با ابعاد 20*20 و طول حدود 100 سانتی متر است را تولید می کند. 2.یخ ساز صنعتی مکعبی بیشتر برای رستوران ها و کافی شاپ هایی که در نوشیدنی سرو می کنند. 3.استفاده از یخ سازهای صنعتی پودری را بیشتر درصنعت پزشکی استفاده می کنند 4.یخ ساز صنعتی پولکی: یخ های پولکی مناسب برای اموری چون بچینگ سیمان و کشتارگاه ها می باشد و از طریق تیغه ای که جنس آن از استیل است در مجاورت با آب زنگ نمی زند تولید می شود و یخ از عاری از هر گونه آلودگی است. 5.یخ ساز صنعتی لوله ای که قابلیت تولید یخ های لوله ای را در ابعاد 3 در قطر 2 را دارند. اگر می خواهید دستگاه یخ ساز حبه ای بخرید حتما حواستان باشد که یخ مناسب و استاندارد تولید کند. در آخر باید به شما بگوییم در شرکت هایی که تولید نان می کنند برای به عمل آوردن خمیرممکن است از یخساز صنعتی دکامایا استفاده کنند. بهداشت دستگاه های یخ کارخانه دکامایا بسیار بالا بوده و بسیار حائز اهمیت برای مشتریان است.تولد یخساز حبه ای درکشور ما قدمتی 25 ساله دارد. متاسفانه شرکت های دیگر در تولید یخ ساز حبه ای پیشرفت چندانی نکرده اند. کارخانه دکامایا سعی کرده است بهترین یخ ها در اختیار رستوران ها و شرکت ها قراردهد. کارخانه دکامایا تنها تولید کننده یخ ساز های حبه مطابق تکنولوژی روز بوده است و این امکان را برای مشتریان فراهم کرده است که تا بتوانند دستگاه یخساز حبه ای حرفه ای را خرید کنند تا یخ هایی با ابعاد استاندارد و بهداشتی تولید نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی آنلاین