مشاوره خرید

بهترین برند یخ ساز

یخ ساز خانگی چیست ؟

یکی از چالش های انسان نخستین در سال های بسیار دور نگهداری مواد غذایی به مدت زمان طولانی بود. به تبع آن انسان های نخستین متوجه شدند که می توانند در مجاورت سرما مواد غذایی را با کیفیت بهتر و به مدت طولانی تر نگه داری کنند. در ابتدا انسان ها از سرداب ها و یخچال های طبیعی برای نگهداری مواد فاسد شدنی استفاده می کردند. با گسترش تکنولوژی و فناوری و احساس نیاز مردم به یخ و برودت، ساخت ابتدایی ترین نوع یخ ساز ها شکل گرفت. همگام با کشف الکتریسیته و ساخت دستگاه های مختلف متکی به الکتریسیته، نخستین دستگاه های یخساز هم اختراع شد. ابتدایی ترین طرح یخچال مصنوعی توسط ویلیام کولن ساخته و در دانشگاه گلاسکو به نمایش گذاشته شد، که انقلابی عظیم در صنایع برودتی و سرمایش به وجود آورد. همان گونه که در صنایع دیگر، انسان به دنبال پیشرفت بود، صنعت دستگاه های برودتی هم وارد پروسه جدیدی شد. اولین مدل از دستگاه های یخساز امروزی، یخ ساز های قالبی بودند. بعد از آن انواع بسیار مختلفی از یخساز ها ساخته و روانه بازار شد که یکی از انواع آن یخ ساز خانگی بود.

یخ ساز خانگی - dekamaya.com

یخ ساز خانگی به یخسازی اطلاق می شود که در هر شبانه روز در حدود ۱۰ الی ۱۵ کیلو گرم یخ تولید می کند. یخ ساز خانگی نسبت به سایر دستگاه های یخ ساز از ابعاد کوچک تری برخوردار است و مخزن یخسازی آن ها هم به صورت دستی پر می شود. با توجه به این ویژگی کاربر می تواند این دستگاه های یخ ساز خانگی را در کمد و یا روی کابینت و به طور کلی در مکان های فاقد آب لوله کشی نیز قرار دهد. یخ ساز خانگی، لذت نوشیدن آبمیوه ها و شربت های خنک و گوارا را در روز های گرم سال برای کاربر به ارمغان می آورد. به طور کلی یخ ساز خانگی در ظرفیت های 10 ، 15 و 40 لیتری در بازار موجود می باشند که شما عزیزان می ‌توانید با توجه به فضا، کاربرد و بودجه خود بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

یخ ساز خانگی-dekamaya.com

یخساز ‌ها ابزار ها و دستگاه هایی برقی هستند، که امکان تولید یخ در مدت زمانی بسیار کوتاه را فراهم می کنند. این دستگاه ‌ها دارای نمونه‌ های مختلف غیر صنعتی و صنعتی می‌ باشند که در این قسمت به بررسی ویژگی ‌های آن ها خواهیم پرداخت. وقتی اسم یخساز برده می شود، اکثر مردم به یاد قالب ‌های تولید یخ در یخچال ‌های خود می ‌افتند که در شکل ‌های مختلفی تولید می شود و با استفاده از این قالب ها امکان ساخت یخ در محل مخصوص یخچال، فراهم می ‌شد. اما باید توجه داشت که استفاده از این قالب ‌ها برای تولید یخ به مقدار زیاد و با سرعت بالا امکان پذیر نیست، از این جهت، استفاده از انواع مدل ‌های یخساز که توانایی تولید یخ با مقداری زیاد در مدت زمانی کوتاهی را قادر هستند، رایج شد.

این دستگاه ‌ها و ابزار ها در نمونه‌ های مختلفی به منظور استفاده در خانه، رستوران، سالن ‌های فروش مواد غذایی، کافی شاپ، مراکز فروش ماهی و … تولید و طراحی شده اند. برخی از این دستگاه‌ ها (همچون دستگاه های کارخانه ‌ تولید یخ) توان تولید روزانه چندین تن یخ به صورت قالبی را دارند که بیشتر برای استفاده در صنعت طراحی و تولید می شوند، در مقابل نیز بعضی دیگر از این دستگاه ها با ظرفیت پایین تر برای کاربرد های معمول همچون کاربرد در کافی شاپ یا خانه تولید می شود.

یخساز خانگی با توجه به ظرفیت و اندازه کوچکی که دارد این امکان را به وجود آورده تا افراد بتوانند از این دستگاه در محیط های کوچک و محدود مانند خانه، مغازه، فروشگاه ها، آشپزخانه، کافه، آبمیوه فروشی، رستوران، ادارات و….  استفاده کنند. سیستم کارکرد این دستگاه ها، این امکان را به وجود آورده است تا مصرف کننده به طور دائم و همیشگی یخ در اختیار داشته باشد و در مهمانی ها و به هنگام ازدیاد جمعیت کاربر با مشکل مواجه نشود.

افرادی که قصد استفاده و خرید از یخ ساز خانگی را دارند باید توجه داشته باشند که این دسته از تجهیزات و دستگاه های برودتی با در نظر گرفتن استاندارد های جهانی و بدون صدا طراحی و تولید شده ‌اند تا به این ترتیب کاربران بتوانند از آن ها به صورت شبانه روزی در محیط های عمومی، استفاده کنند. سیستم هوشمند در نظر گرفته شده در یخساز های خانگی معمولا به شکلی است بعد از کارکرد سیستم تبدیل آب به یخ دستگاه و سرمایشی، به صورت خودکار به حالت استندبای یا توقف وارد می شود؛ تا بدین شیوه برق و انرژی کمتری مصرف شود و علاوه بر آن مهم تر از همه، قطعات و سیستم های داخل دستگاه تحت فشار قرار نگیرند. علاوه بر این موارد، سیستم هوشمند به کار رفته در این دستگاه ها، این قابلیت را به وجود آورده تا هر بار پس از برداشت یخ، دستگاه به صورت خودکار و بدون نیاز به دستور اپراتور، بتواند حجمی از آب را به یخ تبدیل کند و جایگزین مقدار یخ مصرف شده نماید.


برای خرید و استعلام قیمت یخ ساز پودری میتوانید:

انواع یخ ساز خانگی

یخ ساز های خانگی از لحاظ برند سازنده و ظرفیت آن ها انواع مختلفی دارند. اما فاکتور درگیری نیز در دسته بندی انواع یخ ساز خانگی وجود دارد و آن اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک بودن این یخ ساز هاست. انواع یخ ساز خانگی از نظر اتوماتیک بودن به دو دسته نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک تقسیم می شوند، که در اینجا به معرفی هر کدام از آن ها می پردازیم:

یخ ساز خانگی نیمه اتوماتیک

در یخ سازهای خانگی نیمه اتوماتیک کاربر بعد از راه اندازی و نصب دستگاه، باید مخزن آب آن را به روش دستی پر کند. زیرا این نوع از یخساز ها قابلیت اتصال به آب لوله کشی شده را ندارند. در یخساز های خانگی نیمه اتوماتیک، دستگاه در زمان پُر شدن مخزن یخ، روند ساخت و تولید یخ را متوقف می کند. در این هنگام یخساز خانگی نیمه خودکار، به صورت آماده به کار (استندبای) فقط دمای داخل مخزن یخ دستگاه را پایین نگه می دارد، تا یخ ها آب نشوند.

از مزایای این نوع از یخ ساز خانگی می توان گفت که کاربر می تواند در مخزن یخ آن، آبمیوه و یا سایر مایعات خوراکی را نیز قرار دهد. بنابر این یخ ساز، حبه های یخی میوه ای بسیار گوارا و خوش طعم را ایجاد می کند. همچنین این نوع از یخ ساز های خانگی اندازه و وزن کوچک تری هم دارند، به گونه ای که می توان آن را در درون کمد و یا کابینت قرار داد. در مکان هایی که لوله کشی آب در آن جا وجود ندارد، می توان از یخ سازهای نیمه اتوماتیک خانگی استفاده کرد. ظرفیت تولید یخ در این نوع دستگاه ها متفاوت است اما نوع رایج آن بین ۱۰ الی ۱۵ کیلو در 24 ساعت می باشد.

انواع یخ ساز خانگی - dekamaya.com
انواع یخ ساز خانگی - dekamaya.com

یخساز تمام اتوماتیک

در یخ ساز های تمام اتوماتیک خانگی ، کاربر فقط دستگاه را به آب و برق وصل کرده و دستگاه را روشن می کند. سپس یخ ساز به صورت اتوماتیک به هنگام خالی شدن و یا کم شدن مخزن یخ، آب را وارد قالب ها کرده و آب را به یخ تبدیل می کند. این دستگاه ها نیز همانند نوع نیمه اتوماتیک بر اساس استاندارد ها و موارد بهداشتی ساخته می شوند؛ بنابر این یخ تولیدی حاصل از آن ها کاملا خوراکی و بهداشتی می باشد. یخ ساز های خانگی اتوماتیک ، یخ هایی بلوری به صورت حبه ای و بدون برفک ایجاد می کنند. البته به طور معمول قالب یخ سازی این نوع از دستگاه ها دارای دو سایز مختلف برای تولی یخ می باشد؛ بنابر این کاربر به دلخواه، یکی از آن ها را می تواند انتخاب نماید. در یخ ساز های تمام اتوماتیک، دستگاه پس از پر شدن مخزن یخ، به حالت آماده باش (استند بای) قرار می گیرد و از ادامه فرآیند یخ سازی دست نگه می دارد، تا زمانی که مخزن یخ از طرف کاربر کم و یا خالی شود.

به طور معمول یخ ساز های تمام خودکار در هر شبانه روز می توانند ۴۰ الی ۵۰ کیلو گرم یخ تولید کنند. از این دستگاه ها می توان علاوه بر خانه در هتل، رستوران و … استفاده کرد.

یخ ساز خانگی توکار

همان گونه که در بخش قبل گفته شد یخ ساز های خانگی در دو مدل تمام اتومات و نیمه اتومات طراحی و تولید می شوند. نوع تمام اتومات قابلیت اتصال به لوله کشی آب را دارد و به دلیل داشتن پمپ می توانید به صورت مستقیم آب را در داخل لوله و توسط پمپ خود به درون خود بکشد. در حالت نیمه اتومات شخص باید به صورت دستی مخزن آب دستگاه را پر کند. از آن جا که یخ ساز خانگی نیمه اتومات پمپ مکش آب ندارد و نیاز به لوله کشی ندارد، اندازه آن معمولا کوچک تر است، به دلیل همین کوچک تر بودن و عدم نیاز به لوله کشی می توان از این دستگاه در داخل کابینت یا کمد استفاده کرد. بنابر این یخ ساز خانگی توکار یکی از روش های رایج در استفاده از این دستگاه در خانه های امروزی شده است. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه قرارگیری و اجرای یخ ساز خانگی توکار با کارشاسان شرکت مایا گستر دکاموند در ارتباط باشید.

یخ ساز خانگی توکار - دکامایا

ویژگی های یخ ساز خانگی چیست ؟

در این بخش از این مقاله، به معرفی ویژگی های یخ ساز خانگی می پردازیم. یخساز‌ های مورد استفاده در خانه (یخساز خانگی) دارای ابعاد کوچک با حجم اشغالی کم هستند. این نوع دستگاه ‌ها دارای مخزنی کوچک و محدود بوده که بست به مدل ‌های مختلف آن، امکان پر کردن آن ها به صورت دستی و یا اتصال به آب شهری (با استفاده از لوله کشی) مهیا شده است. از مهم ترین قابلیت ‌ها و ویژگی ها که در این نوع یخ ساز ‌ها می توان به آن اشاره کرد، امکان استفاده از نوشیدنی ‌های مختلف و آب میوه‌ ها در داخل مخزن و تولید یخ این از نوشیدنی ‌ها می ‌باشد. این ویژگی این نوع از یخ ساز ها می تواند یک نوشیدنی خاطره انگیر و خوش طعم برای شما تولید کند.

به طور معمول یخ ساز ‌های خانگی در اندازه‌ های مختلف 10 کیلوگرمی‌ تا 50 کیلویی ‌در دسترس می ‌باشند. منظور از یخ ساز 50 لیتری، یخ سازی است که توان تولید 50 کیلوگرم یخ بهداشتی در مدت یک شبانه روز را دارا می ‌باشد، که این حجم برای استفاده در کافی شاپ ‌های کوچک و نیز منازل انتخابی بسیار ایده آل می ‌باشد.

درباره بهترین برند یخ ساز

امروزه در هر خانه ای یک یخچال خانگی پیدا می شود که در آن امکان تولید یخ های خانگی در حجم کم وجود دارد و مناسب برای برگزاری مهمانی های کوچک خانگی است.اما تا به حال به این فکر کرده اید که برای مراکز تجاری نظیر رستوران ها، کافی شاپ ها،هتل ها برای مصارف بالا باید از چه یخ سازی استفاده کرد؟ همه ی ما می دانیم برای مصارفی با حجم زیاد، یخچال های خانگی پاسخگو نیستند و بهتر است از یخ ساز های صنعتی استفاده کرد. دستگاه یخ سازوسیله ای برای تولید یخ برای مصارف عمومی است که بسیار به صرفه برای تولید انبوه یخ برای مصارف تجاری مانند هتل ها و رستوران ها هستند. و یخ ساز های صنعتی قابلیت تولید 5 تن یخ در انواع مختلف را دارند در این مقاله می خواهیم در مورد بهترین برند دستگاه یخ ساز صحبت کنیم.

بهترین برند دستگاه یخ ساز

همانطور که در متن فوق گفتیم از دستگاه های یخ ساز برای تولید یخ برای مصارف عمومی در مراکز تجاری استفاده می شود. دستگاه یخ ساز به وسیله آب مقطر که داخل محفظه آن ریخته می شود اقدام به عملیات تبرید می کند و در نتیجه منجر به تولید یخ می شود. یخ های تولید شده از طریق دستگاه های یخ ساز بسیار بهداشتی و استاندار هستند و باعث افزایش تولید یخ در مدت زمانی کم می شود که قابلیت برای مصارف در مراکز تجاری را دارند.

دستگاه های یخ ساز با توجه به نیاز کسب و کارها یخ های متنوعی را تولید می کنند که بسته به موارد مصرفی شما، این یخ سازها انواع مختلفی دارد که عبارتند از:

یخ سازهای حبه ای: این نوع یخ ها برای مصارف رستوران ها و هتل ها در اندازه ای استاندارد و بهداشتی تولید می شود که با سرعت بالا در کوتاه ترین زمان به شما یخ های کریستالی و استاندارد تحویل می دهد همچنین این یخ ها دارای کیفیت بالایی هستند و در بین یخ های های تولید شده یخ های حبه ای بیشترین مصرف را دارند.

یخ ساز های قالبی: این نوع از یخ های قالبی را زمانی که مراکز تجاری تمایل نداشته باشند دستگاه یخ ساز برای محل کار خود تهیه کنند از کارخانه های تولید یخ های قالبی، یخ مورد نیاز خود را به صورت بسته بندی تهیه می کنند. یخ های قالبی کمی بزرگ تر از یخ های حبه ای هستند که با دستگاه های مخصوص به قطعات کوچکتری تبدیل می شوند.

یخ سازهای پولکی:یخ ساز های پولکی به دلیل ضخامت کم و دمای پایینی که دارند بسیار مناسب در آبمیوه فروشی ها برای خنک کردن نوشیدنی و در جلوگیری از عدم فساد برخی از مواد غذایی نقش زیادی دارند. یخ پولکی یکی از پرمصرف ترین یخ ها هستند که در سراسر دنیا از آن استفاده می شود.

یخ های پودری: یخ های پودری همان یخ های پولکی هستند که به صورت خورد شده مصرف می شوند.بیشترین کاربرد یخ های پودری در آزمایشگاه و مراکز پخش سوسیس و کالباس است.

ویژگی های دستگاه یخ ساز تجاری

بهترین برند یخ ساز

خیلی از محصولات یخ ساز خارجی داخل ایران فیک هستند و شامل گارانتی نمی باشند.اما یخ سازهای داخلی که تولید داخل هستند جزوه برندهای معتبر در صنعت دستگاه های یخ ساز صنعتی ایرانی قرار دارند. یکی از یخ سازهای معروف در ایران برند آزتک است که یاقطعات صد درصد ایتالیایی و ترکیه ای ساخته می شود. در خرید یخ سازها حتما به قطعات آنها دقت کنید.جنس مخزن دستگاه های یخ ساز حتما باید از استیل باشد. جنس استیل باعث جلوگیری از زنگ زدگی می شود و برای رعایت نکات بهداشتی مهم است.

قیمت بهترین دستگاه یخ ساز

یکی از فاکتورهای مهمی که در زمان خرید یخ ساز باید در نظر گرفت قیمت آن است. که عواملی در بهترین بودن برند یخ ساز دکامایا حائز اهمیت است .در ادامه به آن می پردازیم:
بدنه
از آنجایی که یخ سازدستگاهی است که دائما با رطوبت درتماس است بهتر است جنس مخزن آن استیل ضد زنگ باشد.البته مخزن استیل کمی قیمت بالاتری دارد.
ظرفیت
قیمت ظرفیت برند یخ ساز بسته به ظرفیت آن تغییر می کند، همانطور که گفتیم یخ سازها با قابلیت 10 الی 500 کیلویی تولید می شوند.هرچقدر ظرفیت افزایش پیدا کند قیمت آن هم افزایش می یابد.


برای خرید و استعلام قیمت فروش دستگاه یخ ساز میتوانید:

بهترین برند یخ ساز کدام است

بهترین دستگاه یخ ساز به نام استکاتمن می باشد که متعلق به کشور ایتالیا است. این برند از سال 1950 فعالیت خود را در زمینه ساخت دستگاه های یخ ساز شروع کرد ومتنوع ترین و با کیفیت ترین یخ سازهای صنعتی را تولید می کند و به تمام کشورهای اروپایی، آسیایی و خاورمیانه صادر می کند و همچنین به عنوان تولید کننده ی قوی در زمینه دستگاه های برودتی در آمریکا و چین فعالیت دارد.همانطور که گفتیم یخ ساز های صنعتی موجود در بازار انواع مختلفی دارد که معتبرترین آنها برندهای ایتالیایی است و هر نوع آن کاربرد مخصوص به خود را دارد. خروجی یخ ساز های صنعتی عبارتتند از: یخ ساز پولکی،یخ ساز حبه ای، یخ ساز لوله ای و…یکی از مزیت های یخ ساز صنعتی دکامایا تولید یخ های استاندارد و تمیز است. برند معتبردستگاه یخ سازمی تواند به ما کمک کند که یخ ساز خوبی را خریداری واستفاده کنیم.

بهترین برند یخ ساز

یخ ساز خانگی ایرانی

یخ ساز خانگی ایرانی عبارتی است که در سال های اخیر به گوش می رسد. در سال های قبل تنها کشور های پیشرفته ای چون ایتالیا توانایی ساخت انواع یخ ساز ها داشتند و کشوری چون ایران، از فناوری و ساخت و حتی تعمیر چنین دستگاه هایی عاجز بود؛ اما در سال های اخیر با پشتکار و غیرت جوانان این مرز و بوم شرکت هایی چون  شرکت مایا گستر دکاموند، توانستند انواع یخ ساز های صنعتی را با کیفیتی مثال زدنی، طراحی و تولید نماید. یخ ساز های خانگی ایرانی دارای کیفیتی بالا هستند و از نظر تکنولوژی و ساخت قابل رقابت با برند های خارجی هستند. برای خرید و یا مشاوره در رابطه با این محصولات با شرکت دکامایا در ارتباط باشید.

قیمت یخ ساز خانگی

قیمت یخ ساز خانگی از جمله مواردی است که بسیار متغییر است. دلیل این ثابت نبودن قیمت یخ ساز خانگی این است که این دستگاه ها از بخش های متنوع و زیادی ساخته شده اند، که با توجه به هر کدام از این قطعات به کار رفته در تولید دستگاه نهایی، قیمت یخ ساز خانگی نیز متغییر خواهد بود. بنابر این به طور معمول لیست قیمت یخ ساز خانگی را نمی توان در اینترنت پیدا کرد و یا اگر هم پیدا شود این قیمت ها چندان به روز نیست و برای گرفتن قیمت جدید و دقیق آن حتما باید با مراکز معتبر تولید و فروش این دستگاه ها تماس داشت.

عوامل تاثیر گذار در قیمت دستگاه یخ ساز خانگی

از عوامل تاثیر گذار در قیمت دستگاه یخ ساز خانگی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

* برند و کشور سازنده دستگاه

* ابعاد دستگاه یخ ساز خانگی

* قدرت نهایی موتور

* جنس به کار رفته در بدنه یخ ساز

* نوع و فناوری موتور یخ ساز

* مقدار ظرفیت یخ ساز

* قابلیت تولید یخ با اشکال مختلف

* کمپرسور به کار رفته

* جنس مواد به کار رفته در ساخت قطعات داخلی

* کیفیت قطعات دستگاه

خرید یخساز خانگی

در زمینه خرید یخساز خانگی پیشنهاد می کنیم دستگاه های یخ ساز مجموعه  دکایاما را خرید بفرمائید. مجموعه دکایاما به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه های تولیدی در صنایع برودتی در ایران، انتخابی مناسب جهت خرید خرید یخ ساز خانگی می باشد، چرا که این مجموعه با به کارگیری نیروی متخصص و متعهد اقدام به تولید انواع تجهیزات برودتی با کیفیتی مثال زدنی می کند.

بنر-dekamaya.com

بهترین برند یخ ساز حبه ای خارجی

اگر تجارت شما به صورتی است که روزانه نیاز به تولید یخ های زیادی دارید به شما پیشنهاد می کنیم حتما دستگاه یخ ساز ایتالیایی NTFخریداری کنید. دستگاه یخ ساز حبه ای NTF ظرفیت بالایی برای تولید یخ های حبه ای را دارد.از لحاظ موتور دستگاه بسیار به صرفه است که علاوه بر صرفه جویی در برق،باعث طولانی شدن عمر موتور هم می شود و مناسب برای هرشکل از شیشه و نوشیدنی های مختلف است.

بهترین یخ ساز

بهترین برند یخ ساز پودری خارجی

یخساز قطعه ای و پودری Migelرا می توان به عنوان بهترین برند یخ ساز پودری معرفی کرد.این دستگاه در حقیقت استاندارد ترین برند یخ ساز پودری خارجی است که در ایران هم نمایندگی فروش دارد.

بهترین برند یخ ساز قالبی خارجی

شرکت دانفوس یکی از برندهای معروف در زمینه ساخت دستگاه های یخ ساز قالبی است. شرکت دانفوس در شهر نورد برگ دانمارک فعالیت می کند که در کیفیت دستگاه های برودتی و همچنین دستگاه یخ ساز قالبی این شرکت هیچ شکی نیست.این شرکت بعد از چند سال تصمیم گرفت دستگاه های یخ ساز خود را به سراسر جهان صادر کند به همین دلیل شعار مهندسی برای فردا را سرلوحه کارش قرارداده است.

بهترین برند یخ ساز پولکی خارجی

یخ ساز پولکی NTF یکی دیگر از محصولات با کیفیت این شرکت است، این شرکت بهترین یخ ساز های پولکی را تولید می کند. درکل پرمصرف ترین پرطرفدارترین یخ ساز در ایران برند NTF است که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است اما به اندازه مبلغی که برای آن پرداخت می کنید با کیفیت است.

بهترین برند یخ ساز

برترین برندهای یخ سازخارجی موجود در ایران

کمپانی ICE-O-MATIC

شرکت ice-o-matic را راه اندازی کرده است که هدفش تولید یخ های استاندارد و خالص است. دستگای که این شرکت ساخته است به دلیل ساده بودن و قطعات با کیفیت و عاری از هرگونه پیچیدگی حداکثر کارایی را برای مشتریان فراهم کرده است.

کمپانی HOSHIZAKI

شرکت هوشیزاکی در ژاپن فعالیت می کند ودستگاه یخ های سازهایی در ابعاد مختلف تولید و صادر می کند که با توجه به فضاهای مختلف، مدل های گوناگونی دارد. این شرکت نه تنها دستگاه های یخ ساز تولید می کند،بلکه قادربه تولید انواع دستگاه های سرمایشی و گرمایشی است.

کمپانی MANITOWOC

شرکت مانیتواک در آمریکا همانند شرکت داستکاتمن از فناوری های جدید مانند لبه برش استفاده می کند این شرکت درسال 1964 فعالیت خود را آغاز کرده است.قطعات ساخته شده در این دستگاه ها بسیار با کیفیت هستند و قادر به برنامه ریزی برای تولید یخ و زمان شستشو هستند.

 

تفاوت بین برند یخ سازهای ایرانی با یخ سازهای خارجی

بررسی تفاوت بین یخ سازهای ایرانی با خارجی را می توان از جنبه های مختلفی بررسی کرد.بررسی کیفیت،قیمت،اندازه و سایر تکنولوژی یا فناوری های به کار رفته در آن ها می تواند معیارهای بررسی باشد.

موتور بهترین برند یخ ساز

یکی از تاثیر گذار ترین معیار در قیمت تمام شده بهترین دستگاه یخ موتور آن است. هرچه موتور یخ ساز با کیفیت تر باشد، دستگاه قیمت بیشتری دارد.

گارانتی بهترین برند یخ ساز

گارانی یکی از فاکتئرهای مهم برای خرید هر دستگاهی است. بهتر است زمانی که اقدام به خرید هروسیله ای از جمله یخ ساز صنعتی می کنیم حواسمان هم به گارانتی دستگاه یخ ساز باشد.بی شک ارائه گارانتی نسبت به دستگاه های یخ سازبدون گارانتی یک مزیت برای خریدار به حساب می آید.

خدمات پس از فروش

برخی از تولید کنندگان دستگاه های یخ ساز مانند دکامایا برای محصولات خود خدمات پس از فروش عرضه می کنند که باعث سهولت در پیدا کردن قطعات یخ ساز دکامیا می شود.

سخن پایانی

به طور کلی هرچه قیمت بالاتری برای خرید دستگاه یخ ساز بپردازید توقع عمر طولانی تری برای کارکرد آن به حساب می آید. برای تشخیص بهترین برند یخ ساز بهتر است که قیمت و کیفیت آن را بررسی کنید.سعی کنید یخ ساز را از شرکت های معتبری چون دکامایا که در زمینه بهترین برند تولید و فروش یخ سازهای صنعتی، سابقه طولانی در این حوزه دارند تهیه و برای مصارف تجاری خود استفاده کنید.

سخن آخر

یخ سازهای خانگی ظرفیت پایین و محدودی دارند و بیشتر برای استفاده خانگی و شخصی و کسب و کارهای کوچک مناسب هستند. همچنین این دستگاه ها ارزان قیمت تر و به صرفه تر از نوع صنعتی آن می باشند. برای سایر مشاغل و حوزه ها که در طول روز، نیاز بیشتری به یخ حبه ای دارند، دستگاه یخ ساز صنعتی با ظرفیت بیشتر، پیشنهاد می شود. برای خرید یخساز خانگی می توانید به صفحه ((تماس با ما)) مراجعه نموده و با کارشناسان دکایاما تماس بگیرید.

سوالات متداول یخ ساز خانگی

یخ ساز خانگی به یخسازی اطلاق می شود که در هر شبانه روز در حدود ۱۰ الی ۱۵ کیلو گرم یخ تولید می کند. یخ ساز خانگی نسبت به سایر دستگاه های یخ ساز از ابعاد کوچک تری برخوردار است و مخزن یخسازی آن ها هم به صورت دستی پر می شود.

برای خرید انواع دستگاه یخ ساز خانگی میتوانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید و ضمن استفاده از مشاوره رایگان ، بهترین دستگاه مناسب با شرایط خود را از دکامایا خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× پشتیبانی آنلاین